کاهش 40 درصدی تولید استیک در زمستان

مقدمه

در این مطلب می خواهیم به بررسی دلایل کاهش 40 درصدی تولید استیک در زمستان بپردازیم. شرکت استیک ایران با سابقه ای طولانی در زمینه فروش اسید استیک به عنوان یکی از بزرگترین و قدیمی ترین مراکز تامین اسید استیک شناخته می شود. اسید استیک در بسته بندی های مختلفی تهیه و مورد استفاده کارخانجات و صنایع قرار می گیرد. تامین اسید استیک توسط شرکت استیک ایران از برندهای معتبر داخلی می گیرد.

که به اندازه کافی پاسخ گوی بازار مصرفی داخلی می باشد. و بدون نیاز به واردات این محصول نیاز داخلی به صورت کامل تامین می شود. شرکت استیک ایران تمام تلاش خود را می کند تا با تهیه انواع اسید استیک از برندهای معتبر ، با همکاری شرکت کربنات ایران نیاز مصرف کنندگان و کارخانجات به این ماده را تامین کند. و با موجود نمودن این محصولات در انبارهای خود ، در زمان کاهش عرضه ، جلوی رشد و کاهش 40 درصدی تولید استیک در زمستان را بگیرد.

تا به طبع آن هیچگونه خلل و مشکلی در روند تولید کارخانجات و کارگاه ها روی ندهد. تولید اسید استیک در بازار توسط یکسری عوامل متفاوت ، تغییر می نماید. میزان و تناژ محصول خریداری شده یکی از عوامل تاثیر گذار می باشد. ولی در فصول مختلف و در بازه های زمانی خاصی ، تولید این محصول دچار تغییرات بسیاری می گردد.

البته عوامل بسیاری در این باره دخیل می باشند. که در ذیل مفصلا به آن ها خواهیم پرداخت. شما مشتریان و مصرف کنندگان می توانید جهت خرید اسید استیک با نازلترین قیمت موجود در بازار و در تمامی فصول سال از شرکت استیک ایران اقدام فرمایید. همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از شرایط فروش با همکاران ما در واحد فروش در تماس باشید.

عوامل تاثیر گذار در کاهش 40 درصدی تولید استیک در زمستان

عوامل بسیاری در کاهش 40 درصدی تولید استیک در زمستان تاثیر گذار می باشند. لذا می خواهیم در ادامه به بررسی این عوامل بپردازیم. در طی سال جاری عوامل متعددی در کاهش 40 درصدی تولید استیک در زمستان تأثیر داشته است. زیرا اسید استیک با توجه به مصرف بالایی که در بخش های مختلف صنعتی دارد. در اغلب کارخانجات ، تولیدی ها و صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. و از آن برای تولید کالاهای ضروری استفاده می‌شود.

اسید استیک در تولید سایر مواد شیمیایی و بخش های مختلف صنعت و صنایع غذایی دارای کاربردهای فراوانی می باشد. همه این تولیدات از کاهش 40 درصدی تولید استیک در زمستان تاثیر می پذیرند. از دلایلی که به صورت مقطعی باعث کاهش 40 درصدی تولید استیک در زمستان در بازار می شود. می توان به کاهش عرضه و تامین اسید استیک در بازار به دلیل تقاضای زیاد این ماده و صادرات آن به خارج از کشور اشاره نمود.

با وجود اینکه تاثیر گذاری عوامل ذکر شده به صورت مقطعی و فصلی می باشد. ولی با این حال سبب کاهش 40 درصدی تولید استیک در زمستان می شود. صادرات این محصول به سایر کشورهای همسایه نیز یکی دیگر از اهداف مهم کارخانجات تولید کننده اسید استیک در جهت رشد صادرات کشور است. که این امر نیز به نوبه خود باعث کاهش میزان عرضه این محصول در بازار شده و بر کاهش 40 درصدی تولید استیک در زمستان سال جاری تاثیر می گذارد.

به جهت کاهش 40 درصدی تولید استیک در زمستان سال جاری ، تمامی مسئولین شرکت استیک ایران تمامی تلاش خود را به کار می بندند. تا قیمت این محصول را به روال قبلی خود برگردانند. لذا با اتخاذ تدابیری ویژه ای سعی می کنند تا روند کاهش تولید اسید استیک را متعادل نمایند.

کاهش 40 درصدی تولید استیک در زمستان

کاهش 40 درصدی تولید استیک در زمستان

انواع اسید استیک قابل ارائه توسط شرکت استیک ایران

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری

تاثیر فرآیند صادرات در کاهش 40 درصدی تولید استیک در زمستان

حال می خواهیم تاثیر فرآیند صادرات در کاهش 40 درصدی تولید استیک در زمستان را مورد بررسی قرار دهیم. اسید استیک به عنوان یک ترکیب شیمیایی شگفت انگیز ، کاربردهای زیادی دارد. که مهم ‌ترین آن ها صنایع غذایی و بهداشتی ، پزشکی و دارویی ، چرم سازی ، رنگرزی و نساجی می باشند.

اسید استیک به عنوان ماده اولیه برای ساخت و تولید محصولات متعددی مورد استفاده قرار می گیرد. و به عنوان ماده اولیه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. و با توجه به افزایش تقاضا برای محصولات تولید شده از اسید استیک در شش ماه سال جاری و افزایش تقاضا از طرف کشورهای خارجی و صادرات آن ، این امر باعث رشد و صعود قیمت اسید استیک و کاهش میزان تامین آن در 6 ماهه دوم سال جاری خواهد شد.

چون اسید استیک ، ماده اولیه برای ساخت و تولید سایر محصولات شیمیایی می باشد. تقاضای زیاد برای خرید این ماده باعث کمبود آن در بازار شده و چون کارخانه تولید کننده آن فقط می‌تواند. میزان مشخصی از آن را تولید کند. لذا میزان تولید شده ، توانایی جواب‌ گویی برای این حجم از تقاضا را نخواهد داشت. و به طبع آن شاهد کاهش تولید اسید استیک در 6 ماهه دوم سال جاری خواهیم بود.

تاثیر حامل های انرژی بر کاهش 40 درصدی تولید استیک در زمستان

با فرا رسیدن فصل سرما و کاهش دما ، یکی دیگر از فاکتورهای دخیل در روند کاهش 40 درصدی تولید استیک در زمستان کمبود سوخت و منابع انرژی می باشد. زیرا در فصل سرما مصرف زیاد سوخت ها بخصوص گاز و فرآورده های نفتی در کل کشور افزایش می یابد. که همین امر باعث کاهش افت فشار شده و سوخت کافی و لازم به کارخانه ها و صنایع بزرگ نمی رسد.

و این موضوع باعث کاهش تولید و یا حتی تعطیلی کارخانه ها و صنایع در شش ماه دوم سال جاری شود. کارخانجاتی که اسید استیک را تولید می نمایند. نیز در فصل سرما از این مشکل در امان نمی باشند. و این مشکل بر روند و میزان تولید کارخانه ها نیز تاثیر می گذارد. و می تواند باعث کاهش تولید و یا تعطیلی موقتی آنها شود.

این اتفاق در سال های اخیر به وفور تکرار شده است. و کارخانه های بزرگ و صنایع از ترس کمبود اسید استیک در بازار در شش ماه سال دوم ، شروع به خرید حجم بالای اسید استیک ، در فصول قبل از کمبود را کرده و آن را در انبارهای خود ذخیره می کنند. حال با بررس  موارد فوق در می یابیم که عوامل متعددی در روند کاهش 40 درصدی تولید استیک در زمستان سال جاری دخیل می باشند.

 

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 60 لیتری

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 60 لیتری

 

منبع: https://fa.wikipedia.org/