Contents

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری

مقدمه

شرکت استیک ایران یکی از شرکت های معتبر و با سابقه ای می باشد. که از چندین سال قبل فعالیت خود را در زمینه فروش اسید استیک و خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری و خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 60 لیتری و مخزن 1000 لیتری و نیز به صورت  فله ای به صورت گسترده آغاز نموده است. این شرکت با چندین سال سابقه فعالیت در زمینه خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری ، خود را در میان برترین تامین کنندگان اسید استیک قرار داده است.

این شرکت با قرار گرفتن در میان برترین تامین کنندگان اسید استیک ، فعالیت خود را با ایجاد شعب تهران و تبریز در سراسر کشور گسترش داده است. هدف شرکت استیک ایران ، تامین اسید استیک ، کارخانجات صنعتی ، مجموعه های تولیدی برای تمامی مصرف کنندگان عمده و خرده اسید استیک می باشد. .

نمایندگی های این شرکت در مرکز و شمالغرب کشور فرآیند تامین و فروش اسید استیک را با نازلترین قیمت و با بهترین کیفیت برای مشتریان فراهم نموده اند. این شرکت این قابلیت را دارا می باشد که اسد استیک مورد نیاز مشتریان را در هر مقدار مورد نیاز ، به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن ارسال نماید.

همچنین سابقه طولانی مدت شرکت استیک ایران در زمینه خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری باعث شده است. تا اسید استیک مشتریان را در هر زمانی از سال و در تمامی فصول در کوتاه ترین زمان ممکن تامین نماید. شما مشتریان عزیز می توانید جهت خرید اسید استیک با کارشناسان ما در قسمت فروش در ارتباط باشد.

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری و معرفی این محصول

در این مطلب می خواهیم به بررسی خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری و معرفی این محصول بپردازیم. اسید استیک یکی از  انواع کربوکسیلیک اسید ها می باشد . که اسم رایج آیوپاک آن به اسید اتانوئیک معروف است. فرمول شیمیایی این اسید   است. این اسید خصوصیات شیمیایی و فیزیکی منحصر به فرد و شگفت انگیزی دارد. در وحله اول این اسید در قسمت چشایی طعم ترشی ، چیزی شبیه به طعم سرکه می‌دهد.

اسید استیک برخلاف نام آن که اسید است. در واقع یک نوع اسید ضعیف می باشد. چون شامل مقداری اسید جدا شده در یک مقدار مشخص محلول آبی می‌باشد. استیک اسید خالص و بدون آب (اسید استیک یخی) اسیدی فاقد رنگ است. از ویژگی های دیگر این اسید این می باشد که یک مایع فاقد رنگ بوده که آب را از محیط اطرافش جذب می‌کند.

این ماده در دمای ۱۶٫۵ درجه سانتیگراد (حدود ۶۲ درجه فارنهایت) معمولا به شکل یک کریستال جامد  و فاقد ‌رنگ در آمده و منجمد می‌شود. این اسید اگر خالص باشد و یا از غلظت بالایی برخوردار باشد. محلول‌های آن بسیار خورنده هستند. که با توجه به موارد فوق الذکر می بایست در خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری و نگهداری آن ، دقت و احتیاط کافی انجام پذیرد.

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری

انواع اسید استیک قابل ارائه توسط شرکت استیک ایران

ویژگی های شیمیایی و فیزیکی اسید استیک

در این قسمت ویژگی های شیمیایی و فیزیکی تاثیر گذار در خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری را بررسی می نماییم. زیرا به صورت کلی ، دانستن ویژگی های شیمیایی و فیزیکی این محصول ، آگاهی مصرف کننده را حین مصرف و استفاده از این محصول به طرز چشمگیری بالا خواهد برد. و اگاهی ما را در خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری به طرز شگرفی افزایش خواهد داد.

و این موضوع باعث افزایش راندمان ، کاهش ضایعات ، کاهش آسیب ها و خطرات احتمالی ، کاهش صدمات و مواردی از این قبیل خواهد شد. در جدول زیر به برخی ویژگی های شیمیایی و فیزیکی مرتبط با خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری اشاره نموده ایم.

مقدار یا عنوان عنوان
اتیل اسید اتیلیک اسید

هیدرژون استات جوهر سرکه

سایر نام ها
C2H4O2 فرمول مولکولی
مایع بی رنگ و شفاف شکل ظاهری
۱۶٫۵ درجه سلسیوس (۶۱٫۷ درجه فارنهایت؛ ۲۸۹٫۶ کلوین) دمای ذوب
۱۱۸٫۱ درجه سلسیوس (۲۴۴٫۶ درجه فارنهایت؛ ۳۹۱٫۲ کلوین) دمای جوش
قابل امتزاج به هر نسبت انحلال پذیری در آب
۶۰٫۰۵ g mol−1 جرم مولی
D 1/74 گشتاور دو قطبی

آنالیز شیمایی مربوط به خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری

در این بخش آنالیز شیمیایی مربوط به خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری را بررسی می نماییم. زیرا بررسی آنالیز شیمایی هر ماده شیمیایی قبل خرید آن محصول ، یکی از اولویت های اساسی و ضروری می باشد. چون این محصول با توجه به کاربردهای فراوانی که دارد. در بخش های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد.

و هر بخش نیز نیازمند دانستن اطلاعات و آنالیز مرب.ط به این محصول می باشد. تا به صورت صحیح و اصولی از اسید استیک استفاده نماید. در جدول زیر آنالیز شیمیایی مربوط به خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری برای مشتریان محترم ارائه شده است.

نتیجه روش تست
روشن و عاری از

مواد شناور

MAP-SM111 ظاهر
بیشتر از 99/85 MAP-70014 درصد خلوص
کمتر از 0/15 ASTM-D1364 درصد آب
کمتر از0/050 ASTM-D3546 اسید فرمیک
1.048-1.051 ASTM-D1298 چگالی
کمتر از 0/02 ASTM-D2191 استالدهید
بیش از 2 ساعت MAP-70019 زمان پرمنگنات
بیشتر از 16/35

درجه سانتی گراد

ASTM-D 1493 نقطه تبلور
کمتر از 1ppm MAP-70021 سولفات ها
کمتر از 1ppm MAP-70020 کلراید
کمتر از 1/0 ASTM-E394 آهن کل
کمتر از 0/010 ASTM-E394 اسید پروپیونیک
کمتر از 0/003 ASTM-D1353 مواد غیر فرار
کمتر از 0/5 تعیین شده با جذب اتمی فلزات سنگین
زیر 10 APHA ASTM-D1209 رنگ

کاربردهای اسید استیک 99 درصد

استیک اسید از معروف ترین و پرمصرف ترین ماده شیمیایی است. و در این قسمت می خواهیم با کاربردهای مرتبط با خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری آشنا بشویم. اسید استیک یکی از ساده‌ترین کربکسیلیک اسیدها است. این اسید در علم آزمایشگاهی یک معرف شیمیایی مهم بوده و یکی از  مواد شیمیایی می باشد. که در صنعت و کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرد.

این اسید کاربرد های فراوانی برای ما انسان ها دارد. از مهم ترین کاربرد های این ماده در خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری  می توان به موارد زیر اشاره نمود:

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری برای مصرف در صنایع غذایی

رنگرزی

صنعت نساجی

تولید سرکه

پزشکی و دارویی

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری برای تولید پلی اتیلن ترفتالات که به صورت عمده در بطری‌های نوشابه استفاده می‌شود.

تولید سلولوز استات که به‌طور عمده در فیلم عکاسی استفاده می‌شود.

تولید پلی وینیل استات برای چسب چوب به علاوه فایبرها و فابریک‌های مصنوعی.

اسید استیک در کارهای روزمره نیز استفاده می شود و کاربرد های خانگی نیز دارد .در خانه ، استیک اسید رقیق برای بازکردن لوله‌ ها استفاده می‌شود. اسید استیک در صنایع غذایی نیز استفاده می شود. در صنایع غذایی ، استیک اسید تحت کد افزودنی E260 به عنوان  چاشنی منحصربه فرد جهت تنظیم خواص اسیدی کاربرد دارد.

به همین دلیل نیز صنایع غذایی یکی از مشتریان برای خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری می باشند. به دلیل استفاده های فراوان اسید استیک و کاربرد فراوان آن تقاضای استیک اسید در  جهان چیزی حدود ۶٫۵ میلیون تن است. که حدود 1.5 میلیون تن از طریق بازیافت تهیه می‌شود. باقی نیز آن توسط پتروشیمی ها استفاده می شود.

استفاده از اسید استیک به عنوان خوراک پتروشیمی معمول است. از اسید استیک در منابع بیولوژیکی هم استفاده می شود. استیک اسید رقیقی که توسط تخمیر طبیعی بدست می آید، سرکه نامیده می‌شود. و صنایع رنگرزی نیز با توجه به مصرف این محصول در رنگرزی ، خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری را انجام می دهند.

باکتری‌های مخمری که در سرکه به فراوانی یافت می شوند. تمایل به تولید اسید استیک به دارند. این باکتری ‌ها به طور طبیعی در جهان پیرامون و طبیعت به وفور یافت می شوند. آنها  در مواد غذایی، آب و خاک فراوانند. اسید استیک به‌طور طبیعی از میوه‌ها و برخی مواد غذایی فاسد شده که فرآیند تخمیر را طی می کنند تولید می‌شوند. این اسید از قدیمی‌ترین و مهم ترین ترکیبات شیمیایی شناخته شده توسط انسان می‌باشد.

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 60 لیتری

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 60 لیتری

کاربرد اسید استیک در صنعت نساجی و رنگرزی

این محصول در صنعت نساجی و رنگرزی کاربردهای بسیاری دارد. در فرآیند رنگرزی پارچه و محصولات مرتبط و تولید ابریشم مصنوعی و پارچه با جنس لاتکس و مصنوعی از این محصول استفاده می شود. اید استیک به دلیل دارا بودن خاصیت رطوبت سنجی برای جذب رطوبت محیط ، هنگام تولید پارچه کاربرد دارد.

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری و مصرف آن در رنگرزی ، برای زمانی می باشد. که نخ پنبه ای یا پارچه رنگ می گردد. و این ماده برای کمک به الیاف جهت جذب بهتر رنگ استفاده می شود.

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری و مصرف آن در صنایع غذایی

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری و مصرف آن در صنایع غذایی بدین منظور انجام می پذیرد. که سرکه یک ماده غذایی رایج است. و اغلب به عنوان آب نمک در مایعات ترشی، وینگرت، ماریناد و سایر سس های سالاد استفاده می شود. سرکه همچنین می تواند در تهیه غذا برای کمک به کنترل آلودگی سالمونلا در گوشت و محصولات مرغ استفاده شود.

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری و استفاده از آن به عنوان حلال

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری و استفاده از آن به عنوان یک حلال توسط بسیاری از خریداران صورت می گیرد. زیرا اسید استیک در حالت منجمد یک حلال پروتون ‌دار قطبی بسیار عالی می باشد. این محصول غالبا در تصفیه مواد آلی به عنوان ماده حلال کریستال ‌سازی مجدد مصرف می شود.

اسید استیک در حالت مذاب خالص ، در روند تولید اسید ترفتالیک که ماده خام پلی اتیلن ترفتالیک است. به عنوان یک ماده حلال بکار برده می شود. در حال حاضر این کاربرد ۵ تا ۱۰ درصد از اسید استیک تولید شده در جهان را شامل می شود. با افزایش تولید PET انتظار می‌رود این کاربرد افزایش بیشتری داشته باشد.

در واکنش ‌هایی ماننند فریدل کرافتس ، اکلیل ‌دار کردن فریدل کرافتس، همان اکلیل ‌دار کردن فریدل کرافتس که در آن‌ها کربوکاتیون وجود دارند. نیز اسید استیک به عنوان یک ماده حلال مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال ، یک مرحله از تولید تجاری کافور مصنوعی ، شامل نو آرایی ونگر میروین کمفین به استات ایزوبورنیل می باشد.

در این حالت نیز اسید استیک برای حفظ و تثبیت کربن‌ دار کردن واکنش نوآرایی ، بازآراسته و هم به عنوان حلال و هم به عنوان یک هسته دوست عمل می نماید. در هنگام کاهش ، اکسایش یک گروه نیترو آریل به یک آنیلین توسط یک پالادیوم کربنی، اسید استیک به عنوان حلال انتخابی مورد استفاده قرار می گیرد.

در شیمی تحلیلی نیز اسید استیک در حالت منجمد برای تخمین مواد قلیایی ضعیف همچون آمیدهای آلی بکار می‌رود. همچنین اسید استیک منجمد به عنوان باز از آب هم ضعیف ‌تر می باشد. در نتیجه در این بین  ، آمید به عنوان یک باز قوی عمل می نماید. سپس با استفاده از یک محلول در اسید استیک منجمد با خاصیت اسیدی بسیار قوی همچون اسید پرکلرید ، می‌توان عیار آن را اندازه گیری کرد.

کاربرد اسید استیک در تمیزکاری و نظافت

سرکه را می توان در سرتاسر خانه به عنوان پاک کننده پنجره ، برای تمیز کردن قهوه سازها و ظروف اتوماتیک ، به عنوان یک عامل شستشو برای ماشین ظرفشویی و برای تمیز کردن کاشی و دوغاب حمام استفاده کرد. سرکه همچنین می تواند برای تمیز کردن ابزار و تجهیزات مربوط به مواد غذایی استفاده شود.

زیرا معمولاً آثار مضری از خود باقی نمی گذارد و نیاز به آبکشی کمتری دارد. و در این مورد ، خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری برای این منظور صورت می گیرد.

مصرف اسید استیک در باغبانی و کشاورزی

در غلظت های 10 تا 20 درصد می توان از اسید استیک به عنوان علف کش در باغ ها و چمن ها استفاده کرد. هنگامی که اسید استیک به عنوان علف‌کش استفاده می‌شود. می‌تواند علف‌های هرزی را که از خاک بیرون آمده‌اند از بین ببرد. اما روی ریشه علف‌های هرز تأثیری نمی‌گذارد، بنابراین آنها می‌توانند دوباره رشد کنند. خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری برای مصارف باغبانی نیز برای موارد فوق انجام می پذیرد.

تولید اسید استیک

در ادامه بحث خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری می خواهیم با روند تولید این محصول آشنایی پیدا نماییم. اسید استیک یک محصول صنعتی است که مصارف بسیار زیادی دارد. و تقاضای جهانی آن حدود 6 میلیون تن در سال است. بیشتر فرآیندهای تولید آن بر اساس کربونیلاسیون متانول است که توسط یک ترکیب ید ترویج می شود. و توسط کاتالیزور رودیوم (فرایند مونسانتو) یا کاتالیزور ایریدیوم (فرایند کاتیوا) کاتالیز می شود. در گذشته روش مونسانتو به شدت مورد استفاده قرار گرفت .

تا اینکه در سال 1996 شرکت BP Chemicals فرآیند Cativa را معرفی کرد که یک فناوری کارآمدتر است. و به طور قابل توجهی هزینه تولید را کاهش می دهد. و اسید استیک با کیفیت بالا با محتوای ناخالصی بسیار کم تولید می کند. کاتالیزور مبتنی بر ایریدیوم مسئول یک سری پیشرفت های عمده در فرآیند کربونیلاسیون متانول است. پایداری بیشتر اجازه می دهد تا شرایط عملیاتی محدود قبلی را گسترش داد.

به عنوان مثال می توان از خوراک متانول بسیار غلیظ (0.5 درصد آب) به جای محتوای 10 درصد آب در مونسانتو استفاده کرد. این امر تأثیر واکنش جانبی بین آب و مونوکسید کربن را تا حد زیادی کاهش می دهد. و در نتیجه گزینش پذیری را بهبود می بخشد. تاثیر کلی فرآیند تصفیه پایین دستی اسید استیک در مقایسه با فناوری مورد استفاده در فرآیند مونسانتو است. برای دقیق تر بودن ، پیکربندی جدید از پیکربندی فشرده دو ستون تقطیر استفاده می کند.

خرید اسید استیک 99 درصد با مخزن 1000 لیتری

خرید اسید استیک 99 درصد با مخزن 1000 لیتری

اطلاعات ایمنی مربوط به خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری

اقدامات لازم در زمان نشت و انتشار تصادفی

از تجهیزات حفاظت فردی استفاده نمایید

افراد فاقد تجهیزات حفاظت فردی را از محل دور کنید

تهویه کافی برای محیط فراهم کنید

محصول را دور از منابع اشتعال زا نگهداری نمایید

بدون مجوزهای قانونی لازم ، ماده را در محیط رها نکنید

اجازه ندهید محصول وارد سیستم فاضلاب یا مسیر آب شود

اجازه ندهید این ماده در خاک یا زمین نفوذ کند

روش های حفاظت فردی

تجهیزات حفاظت تنفسی

زمانی که غلظتهای زیادی از این ماده در محیط وجود دارد ، از وسیلهی حفاظت تنفسی مناسب استفاده شود

حفاظت دستها

استفاده از دستکشهای غیرقابل نفوذ برای حفاظت از دست ها ضروری میباشد

قبل از استفاده از دستکشهای حفاظتی ، مناسب بودن آنها را بررسی نمایید

انتخاب دستکشهای مناسب نه تنها به جنس آنه ا، بلکه به کیفیت آنها نیز بستگی دارد

اختلاف کیفیت دستکش سازندگان متفاوت را در نظر داشته باشید

حفاظت چشم

از عینک های محافظتی در مقابل مواد شیمیایی استفاده شود

موارد ایمنی برای حفاظت کامل از صورت رعایت گردد

حفاظت بدن

برای حفاظت از بدن استفاده از لباس ایمنی مناسب ضروری می باشد

حمل و نگهداری و انبار کردن اسید استیک

اقدامت احتیاطی برای حمل و انبار ایمن این محصول

ظروف را به صورت محکم مهر و موم کنید

ظروفی که در آنها محکم بسته شده را در محیطهای سرد و خشک  نگهداری کنید

تهویه مناسب را در محیط کار فراهم نمیید

از تشکیل آئروسلها جلوگیری نمایید

اقدامات ایمنی در برابر انفجار یا آتش

از این محصول در برابر الکتریسیته ساکن محافظت شود

فیومها میتوانند در ترکیب با هوا ، مخلوط قابل انفجاری ایجاد کنند

دور از منابع آتشگیر نگهداری گردد

شرایط انبار ایمن شامل مواد ناسازگار

الزامات برای ظروف و محل های نگهداری

اقدامات خاصی مد نظر نمی باشد

اطلاعات ایمنی برای انبار نمودن ماده در انبار مشترک

این ماده باید دور از عوامل اکسیدکننده ، بازهای قوی و آمینها انبار و نگهداری شود

منبع : https://fa.wikipedia.org