صرفه جویی ارزی 30 درصدی اسید استیک

مقدمه

در این مطلب توضیحاتی در مورد صرفه جویی ارزی 30 درصدی اسید استیک بیان خواهد شد. اسید استیک یکی از کاربردی ترین اسیدها به شمار می آید. و به دلیل داشتن یک سری ویژگی ‌های خاص و کلیدی از محبوبیت بالایی برخوردار شده است. استفاده از این اسید در بخش های صنعتی ، غذایی و پرشکی و دارویی رایج می باشد. و خواص ضد باکتریایی آن باعث شده تا پزشکان این محصول را برای درمان به کار گیرند.

این محصول در زمینه ‌های متنوعی ماننده مانند استفاده پزشکی ، تولید ترکیبات شیمیایی ، تولید جوهر ، تولید رنگ ، تولید استات ها ، خالص سازی ترکیبات آلی و کنترل رشد باکتری‌ ها استفاده می شود. اسید ستیک در اکثر صنایع کشور به عنوان ماده اولیه استفاده می ‌شود. و تهیه مداوم و مستمر آن جزو اولویت ‌ها بوده و باید تامین کنندگان کشور درصدد این باشند. تا مواد اولیه مورد نیاز صنایع را به شکل مستمر تامین نمایند.

شرکت استیک ایران با همکاری شرکت ‌های تامین کننده دیگر مانند شرکت کربنات ایران ، شرکت متانول ایران و شرکت آب اکسیژنه ایران در تلاش هستند. تا نیاز تمامی صنایع داخل کشور را به صورت مداوم و مستمر در راسای صرفه جویی ارزی 30 درصدی اسید استیک ، تامین نمایند. تمامی شعبات شرکت استیک ایران در سطح کشور فروش اسید استیک را به صورت عمده و خرده با بهترین قیمت ممکن انجام می دهند.

وجود ظرفیت بالای کشور در تهیه و تامین مواد اولیه مورد نیاز کارخانجات و تولید کنندگان در جهت صرفه جویی ارزی 30 درصدی اسید استیک ، باعث شده تا آنها بتوانند میزان تولید خود را گسترش داده و علاوه بر تامین نیاز مصرف کنندگان داخلی مازاد آن را نیز صادرات بکنند.

تامین نیاز صنایع داخلی ، آنها را نسبت به واردات بی ‌نیاز کرده و سبب صرفه جویی ارزی 30 درصدی اسید استیک خواهد شد. علاوه بر آن افزایش صادرات نیز تاثیرات مثبتی چون رشد اقتصادی و ارزآوری را برای کشور در پی خواهد داشت.

عوامل تاثیرگذار در صرفه جویی ارزی 30 درصدی اسید استیک

صرفه جویی ارزی 30 درصدی اسید استیک ، تاثیرات بسیار متعدد و مثبتی را برای کشور به همراه دارد. همچنین عواملی که در صرفه جویی ارزی 30 درصدی اسید استیک تاثیرگذار می‌باشد را در این مطلب برای شما بیان خواهیم کرد. اسید استیک در صنعت بسیار کاربردی می باشد. در صنایع مختلف از این ماده شیمیایی برای تولید محصولات مختلف استفاده می‌کنند. از این رو صنایع مختلف نیاز بسیار زیادی به اسید استیک دارد.

اسید استیک مورد نیاز صنایع داخلی به راحتی قابل دسترس می ‌باشد. چرا که کشور ظرفیت بالای تولید این محصول را دارا می باشد. و این امکان را به تولید کنندگان و کارخانجات می ‌دهد. تا بتوانند میزان ظرفیت خطوط تولید خود را افزایش داده و نیاز بازار را تامین نمایند. هم چنین مازاد تولید خود را صادرات و ارزآوری را به همراه داشته باشند. با تامین نیاز صنایع داخلی دیگر آنها نیازی به واردات نداشته و صرفه جویی ارزی 30 درصدی اسید استیک صورت خواهد گرفت.

کیفیت محصولات تولیدی شیمیایی یکی از مهمترین عوامل برای جذب مشتری می ‌باشد. خوشبختانه کیفیت محصولات تولیدی داخل کشور از کیفیت بالایی برخوردار بوده و سبب رضایتمندی مشتریان شده است. از این رو مشتریان داخلی و هم مشتریان خارجی نسبت به خرید این محصول مشتاق بوده و می‌توانند محصول مورد نیاز خود را از تامین کنندگان داخلی خریداری نمایند.

صنایع مربوط به اسید استیک هم در داخل کشور و هم در کشورهای خارجی از حساسیت بالایی نسبت به تهیه مواد اولیه برخوردار هستند. , در صورت هرگونه مشکل در تهیه مواد اولیه ممکن است. این صنایع دچار آسیب جدی گردند. و تولید آنها کاهش یافته یا متوقف گردد. شرکت استیک ایران با همکاری شرکت‌های تامین کننده دیگر در تلاش می ‌باشند. تا محصولات مورد نیاز صنایع داخلی و خارجی را به صورت مستمر و مداوم تهیه و در اختیارشان قرار دهند.

همچنین محصولات تهیه شده توسط این شرکت ها از کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه‌ای برخوردار است. در نتیجه شرکت ستیک ایران به همراه شرکت‌های تامین کننده دیگر می‌ توانند. در صرفه جویی ارزی 30 درصدی اسید استیک نقش موثری داشته باشند.

صرفه جویی ارزی 30 درصدی اسید استیک

صرفه جویی ارزی 30 درصدی اسید استیک

انواع اسید استیک قابل ارائه توسط شرکت استیک ایران

 

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری

پیامدهای اقتصادی صرفه جویی ارزی 30 درصدی اسید استیک

صرفه جویی ارزی 30 درصدی اسید استیک ، تاثیرات مثبت و فراوانی را برای کشور به ارمغان دارد. به طوری که با ماندن ارز در داخل کشور بسیاری از صنایع رونق پیدا کرده و سبب ایجاد اشتغال زایی می ‌شود. علاوه بر آن  رشد شاخص اقتصادی و رشد تراز اقتصادی را به دنبال خواهد داشت. همچنین صرفه جویی ارزی 30 درصدی اسید استیک ، باعث بازگشت ارز به چرخه تولید و اقتصاد کشور می‌ شود.

در نتیجه میزان تولید صنایع و کارخانجات مربوط به این محصول نیز روندی افزایشی را طی خواهند کرد. با به راه افتادن و افزایش تولید صنایع کشور ، اشتغال زایی نیز افزایش یافته و سبب درآمدزایی برای کشور می‌ شود. همچنین با افزایش تولید می‌توان اثرات منفی را که تورم بر روی اقتصاد کشور گذاشته است مهار کرد.

با صرفه جویی ارزی 30 درصدی اسید استیک ، رکود موجود در صنایع تولیدی از بین رفته و آن ها شروع به افزایش تولید خواهند کرد. که این رونق تولید اثرات مثبتی چون اشتغال زایی ، رشد اقتصاد ، افزایش قدرت اقتصادی و تولیدی یک کشور در داخل و در عرصه بین المللی خواهد داشت‌.

با توجه به ظرفیت بالای کشور در افزایش میزان تولید در نتیجه با افزایش تولید ، عرضه محصولات زیاد شده و قیمت کاهش یافته و قدرت خرید مردم افزایش می‌یابد. همچنین رشد اقتصادی باعث افزایش صادرات کشور به خارج از کشور شده و زمینه ورود ارز به داخل کشور نیز فراهم می‌شود.

با افزایش تولید اسید استیک صنایع مربوط به این محصول نیز از رکود حاکم بر تولید خارج شده و می‌توانند افزایش ظرفیت داشته باشند. در نتیجه با صرفه جویی ارزی 30 درصدی اسید استیک و عدم خروج ارز به میزان قابل توجهی از کشور ، باعث رشد چشمگیری در شاخص ‌های تولیدی و اقتصادی کشور خواهد شد.

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 60 لیتری

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 60 لیتری

منبع: https://fa.wikipedia.org/