رشد 25 درصدی خرید اسید استیک

مقدمه

رشد 25 درصدی خرید اسید استیک در این مطلب بررسی خواهد شد. اسید استیک در دو نوع صنعتی و خوراکی توسط پتروشیمی فناوران تولید می گردد. و طبق آمارهای ارائه شده در ماه های پایانی سال شاهد  رشد 25 درصدی خرید اسید استیک در کل کشور می باشیم. عوامل مختلفی در این افزایش میزان خرید دخیل هستند. که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

شرکت استیک ایران در طی سال های گذشته با کسب نمایندگی شرکت های معتبر و مطرح تولید کننده اسید استیک صنعتی و خوراکی ، فروش اسید استیک را در سطح کشور بر عهده دارد. و با همکاری شرکت هایی نظیر شرکت آب اکسیژنه ایران ، شرکت متانول ایران و شرکت کربنات ایران به یکی از تامین کنندگان برتر انواع مواد اولیه شیمیایی در کل کشور تبدیل شده است.

این مجموعه با ایجاد شعبات متعدد در سطح کشور به ویژه شهرهای تهران و تبریز باعث دسترسی راحت مصرف کنندگان به نمایندگی های این شرکت جهت خرید اسید استیک شده است. شرکت استیک ایران با تامین و عرضه مستمر انواع اسید استیک صنعتی و خوراکی ، مواد اولیه مورد نیاز بخش های مربوطه را همواره تامین نموده و موجب فعالیت مستمر و بی وقفه خطوط تولید جهت تولید محصولات و رشد 25 درصدی خرید اسید استیک شده است.

فروش اسید استیک به صورت عمده و خرده با قابلیت ارسال به سراسر کشور از مزیت های همکاری با این مجموعه می باشد. این شرکت همواره در تلاش است تا با ارائه مناسب ترین قیمت ، محصول خریداری شده را با نازلترین قیمت به دست مصرف کنندگان برساند. و در طی ماه های اخیر با انجام اقداماتی از این قبیل موجب رشد 25 درصدی خرید اسید استیک شده است.

دلایل رشد 25 درصدی خرید اسید استیک

گزینه های مختلفی به عنوان دلایل رشد 25 درصدی خرید اسید استیک مطرح می باشند. که در این بخش می خواهیم به معرفی و بررسی دلایل موثر در رشد 25 درصدی خرید اسید استیک بپردازیم. یکی از مهمترین دلایل موثر در این روند ، بالارفتن تقاضا برای خرید این محصول می باشد. بررسی نشان می دهد که در طول فصل پاییز امسال ، تقاضا برای خرید اسید استیک روندی صعودی را طی کرده است.

بررسی آمارهای موجود نشان می دهد که در 6 ماهه دوم سال جاری به ویژه در سه ماهه سوم ، آمار خرید اسید استیک خوراکی و صنعتی جهش زیادی را ثبت نموده و رشد 25 درصدی خرید اسید استیک را سبب شده است. و با بررسی دقیق تر مشخص می گردد. که این مقدار از رشد خرید ، مربوط به افزایش میزان عرضه تولیدکنندگان اسید استیک می باشد. در فصل تابستان همواره شاهد تعطیلی کارخانجات و یا کاهش ظرفیت تولید آن ها می باشیم.

این موضوع نیز ناشی از عدم تامین کافی سوخت برای کارخانجات در ماه های گرم سال بود. در آن مقطع زمانی جهت تامین برق بخش خانگی ، مجبور به کاهش سوخت تولیدکنندگان بودند. لذا تولیدکنندگان نیز بالاجبار ظرفیت خطوط تولید را یا کاهش داده و یا کل خطوط را تعطیل می کردند. و این روند موجب کاهش تولید و عرضه اسید استیک شده بود. ولی با سپری شدن فصل گرما ، روال تامین سوخت کارخانجات به حالت عادی خود برگشت.

به همین جهت نیز در فصل پاییز با تامین کافی انرژی برای تولیدکنندگان ، روند تولید آن ها نیز به حالت عادی خود برگشت. و موجب شد مقدار تولید نسبت به فصل تابستان افزایش چندین برابری داشته باشد. با افزایش میزان تامین اسید استیک ، مصرف کنندگان نیز میزان خرید خود را افزایش دادند. تا جایی که شاهد رشد 25 درصدی خرید اسید استیک در فصل پاییز بودیم.

رشد 25 درصدی خرید اسید استیک

رشد 25 درصدی خرید اسید استیک

انواع اسید استیک قابل ارائه توسط شرکت استیک ایران

 

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری

نتایج اقتصادی رشد 25 درصدی خرید اسید استیک

در این بخش ، می خواهیم به بررسی نتایج اقتصادی رشد 25 درصدی خرید اسید استیک بپردازیم. رشد 25 درصدی خرید اسید استیک در فصل پاییز پیامدهای مثبت بسیاری را برای اقتصاد داخلی در پی داشته است. یکی از این پیامدها ، فعالیت مجدد مصرف کنندگان اسید استیک می باشد. همانگونه که بیان شد در سه ماه دوم سال جاری به دلیل مضوع کمبود سوخت شاهد کاهش میزان تولید اسید استیک بودیم.

این کاهش تولید نیز موجب شده بود تا مصرف کنندگان نتوانند مواد اولیه مورد نیاز خود را تامین نمایند. با ادامه این وضع ، اغلب تولیدکنندگان به ناچار روند تولید خود را تعطیل نموده بودند. ولی با سپری شدن زمان و ورود به فصل پاییز ، فرآیند تامین سوخت کارخانجات به حالت عادی خود برگشت. و باعث شد تا تولید کنندگان با حداکثر ظرفیت ، اسید استیک را تولید نمایند.

عادی شدن روند تولید اسید استیک نیز در نوبه خود موجب تامین به موقع و مستمر این محصول در بازار گردید. با این روند مجددا تقاضا برای خرید این محصول افزایش یافت. به گونه ای که موجب رشد 25 درصدی خرید اسید استیک در فصل پاییز گردید. با رشد 25 درصدی خرید اسید استیک ، هم از رکود موجود در بازار کاسته شد. و هم مصرف کنندگان دوباره فعالیت خود را آغاز نمودند.

فعالیت مجدد تولیدکنندگان ، موجب رونق دوباره اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در سه ماهه سوم سال جاری گردید. و افرادی که بر اثر تعطیلی کارخانجات بیکار شده بودند. دوباره دعوت به کار شده و شروع به فعالیت نمودند. در حالت کلی اینگونه می توان بیان کرد که رشد خرید اسید استیک باعث رونق تولید و اشتغال شده و به عنوان یک محرک برای اقتصاد کشور مسمر ثمر بوده است.

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 60 لیتری

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 60 لیتری

منبع: https://fa.wikipedia.org/