رشد 20 درصدی شاخص کیفی اسید استیک

مقدمه

شرکت استیک ایران با دریافت نمایندگی از شرکت های معتبر یکی از تامین کنندگان برتر انواع اسید در کشور می باشد. که با داشتن سابقه ای طولانی فروش اسید استیک را در کل کشور بر عهده دارد. این مجموعه با همکاری شرکت آب اکسیژنه ایران ، شرکت متانول ایران ، شرکت سولفوریک ایران ، شرکت پرکلرین ایران ، شرکت کلریدریک ایران و شرکت کربنات ایران در تامین مواد اولیه شیمیایی نقش اساسی دارد.

در این مقاله می خواهیم به بررسی فرآیند چگونگی رشد 20 درصدی شاخص کیفی اسید استیک بپردازیم. اسید استیک یکی از محصولات پرمصرف شیمیایی می باشد. که به عنوان ماده اولیه در تولید محصولات مرتبط مورد استفاده قرار می گیرد. به همین علت نیز بحث ارتقا شاخص کیفی تولید آن برای مصرف کنندگان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. و تولید کنندگان نیز همواره به دنبال رشد 20 درصدی شاخص کیفی آن می باشند.

این مجموعه همواره با نیاز سنجی از مشتریان خود رشد 20 درصدی شاخص کیفی اسید استیک را از تولید کنندگان درخواست نموده است. تا محصولی با شاخص کیفی بالا را برای آن ها تامین نماید. این مجموعه با انجام هماهنگی های مورد نیاز با تولیدکنندگان این محصول خواستار رشد 20 درصدی شاخص کیفی اسید استیک در طی ما های اخیر شده است.

تامین و فروش اسید استیک با کیفیت به صورت عمده و خرده در کنار ارائه قیمتی مناسب از اهداف این شرکت می باشد. و به همین خاطر توانسته است بیشترین رضایتمندی از سوی مشتریان را کسب نماید. افزایش شاخص های کیفی در روند تولید این محصول همواره از اولویت ها این شرکت بوده و سعی بر این است. تا با افزایش کیفیت محصولات تولیدی شاهد رشد کیفیت محصولات مرتبط تولیدی باشیم.

عوامل موثر در رشد 20 درصدی شاخص کیفی اسید استیک

البته تولید کنندگان اسید استیک انواع استانداردهای داخلی و بین المللی را برای محصولات خود دریافت نموده اند. ولی این افزایش شاخص کیفی بر مبنای درخواست خریداران بزرگ و دائمی صورت می گیرد. لذا با افزایش مجدد شاخص های کیفی ، انتظار بر این است. تا کیفیت محصولات مرتبط با اسید استیک نیز افزایش یابد. و برای تولیدکنندگان فرصت های جدیدی در بازارهای بین المللی ایجاد گردد.

و با هماهنگی های صورت گرفته با کارخانجات تولید کننده ، درخواست خود را مبنی بر رشد 20 درصدی شاخص کیفی اسید استیک اعلام نموده اند. تولیدکنندگان اسید استیک نیز با استقبال از این موضوع در راستای حمایت از تولید داخلی با این خواسته موافقت کرده اند. و با فراهم نمودن زیر ساخت های لازم در تلاش هستند. تا پایان سال جاری شاخص کیفی محصولات خود را بر تا حد انتظار خریداران افزایش دهند.

عوامل متعددی در رشد 20 درصدی شاخص کیفی اسید استیک سهیم می باشند. حال می خواهیم به معرفی برخی از عوامل موثر در رشد 20 درصدی شاخص کیفی اسید استیک بپردازیم. اسید استیک یک محصول شیمیایی است. که به عنوان ماده اولیه در صنایع غذایی استفاده می شود. در واقع می توان اینگونه بیان کرد. که اسید استیک از مواد مورد نیاز صنایع غذایی بوده به مقدار بسیار زیاد مصرف می گردد.

با توجه به تولید انبوه مواد غذایی در کشور و اینکه این صنعت یکی از پررونق ترین صنایع کشور می باشد. محصولات تولیدی آن ها مشتریان بسیاری دارد. و این نیز ناشی از کیفیت بالای محصولات تولیدی توسط صنایع غذایی می باشد. در ماه های اخیر به علت استقبال مشتریان از محصولات تولیدی این صنایع ، واحدهای کنترل کیفی و توسعه این کارخانجات به صورت مشترک خواستار رشد 20 درصدی شاخص کیفی اسید استیک شده اند.

رشد 20 درصدی شاخص کیفی اسید استیک

رشد 20 درصدی شاخص کیفی اسید استیک

انواع اسید استیک قابل ارائه توسط شرکت استیک ایران

 

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری

نتایج رشد 20 درصدی شاخص کیفی اسید استیک در کیفیت محصولات تولیدی

کارخانجات صنایع غذایی با نیاز سنجی از بازار خواهان رشد 20 درصدی شاخص کیفی اسید استیک شده اند. چون مشتریان این بخش ، کیفیت را اولین اولویت خود می دانند. و خواستار خرید جنس با بالاترین کیفیت ممکن می باشند. تولیدکنندگان اسید استیک نیز با آگاهی از این موضوع تمام تلاش خود را مبنی بر فراهم نمودن بسترها و زیر ساخت ها جهت رشد 20 درصدی شاخص کیفی اسید استیک قرار داده اند.

صادراتی بودن این محصولات نیز یکی از عوامل دیگر در راستای رشد 20 درصدی شاخص کیفی اسید استیک می باشد. زیرا شرایط حضور و رقابت در بازارهای جهانی با شرایط بازارهای داخل کشور بسیار متفاوت می باشد. و در آن ها کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب حرف اول را می زند. تولیدکنندگان نیز در جهت حضور در بازارهای جهانی و ایجاد فرصت های مناسب برای صادرات این محصول ، در صدد رشد شاخص کیفی اسید استیک می باشند.

رشد 20 درصدی شاخص کیفی اسید استیک در کیفیت محصولات تولیدی بسیار تاثیر گذار خواهد بود. زیرا اسید استیک به عنوان ماده اولیه اساسی در تولید محصولات غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. و طبیعتا هر چقدر شاخص های کیفی این محصول افزایش یابد. کیفیت فرآورده نهایی نیز ارتقا خواهد یافت. یعنی موارد اثر مستقیمی بر یکدیگر دارند.

محصولات صنایع غذایی ، جزو کالاهای پرطرف دار می باشند. و به صورت گسترده در خریداری می شوند. لذا کیفیت این محصولات جزو لاینفک آن ها می باشد. لذا با ارتقا کیفیت محصول نهایی ، رغبت خریداران برای خرید این قبیل محصولات بیشتر خواهد شد. و موجب رشد تولید و درآمد زایی بیشتر برای تولیدکنندگان خواهد شد.

 

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 60 لیتری

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 60 لیتری

 

منبع: https://fa.wikipedia.org/