رشد 14 درصدی محصولات تولیدی از استیک

مقدمه

در این مطلب به بررسی عوامل تاثیرگذار بر رشد 14 درصدی محصولات تولیدی از استیک می‌پردازیم. اسید استیک به‌عنوان یک ترکیب معدنی از شناخته شده ترین مواد شیمیایی بوده و یکی از پرکاربرد ترین مواد صنعتی می باشد. که در تولید بسیاری از محصولات مرتبط مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت استیک ایران از معتبرترین شرکت های فروش اسید استیک با درصد خلوص های متفاوت می باشد.

با توجه به نیاز صنایع مختلف ، اسید استیک صنعتی با غلظت ‌های متفاوتی در صنعت تولید می‌شود. و بالاترین غلظت تولید شده‌ استیک اسید 99 درصد می باشد. این مجموعه به دلیل دارا بودن امکانات گسترده حمل و نقلی توانسته است. به یکی از بزرگترین تامین کنندگان اسید استیک تبدیل شود. و با ایجاد شعبات متعدد در سطح کشور از جمله تهران و تبریز ، تامین و توزیع این محصول را بر عهده دارد.

و این محصول را به صورت عمده و خرده در بسته بندی های مختلف به بازار عرضه می نماید. از دلایل رشد 14 درصدی محصولات تولیدی از استیک  ،همکاری مستمر بین شرکت استیک ایران و سایر کارخانجات تولید کننده اسید استیک در جهت تامین مواد اولیه صنایع می باشد. این مجموعه با همکاری شرکت کربنات ایران در تامین سایر مواد اولیه شیمیایی نیز فعالیت دارد.

زیرا این مجموعه به دلیل داشتن امکانات و زیرساخت های لازم جهت تامین و عرضه اسید استیک ، می تواند این محصول را به صورت مستمر و بدون واسطه به دست مصرف کنندگان برساند. تامین به موقع اسید استیک برای کارخانجات تولیدی به‌ صورت مستمر ، باعث شده ‌است. تا کارخانجات و تولیدکننده ها اقدام به افزایش ظرفیت خطوط تولید خود نمایند.

بر اساس تحقیقات به ‌عمل‌ آمده برای رشد 14 درصدی محصولات تولیدی از استیک باید ظرفیت خطوط تولیدی نیز افزایش یابد. به ‌طورکلی می‌توان گفت چون اسید استیک به ‌عنوان ماده اولیه جهت تولید سایر محصولات مرتبط مورد نیاز می ‌باشد. لذا جهت رشد 14 درصدی محصولات تولیدی از استیک ، تأمین و عرضه این محصول می ‌بایست به‌ صورت مداوم و مستمر صورت بگیرد.​

عوامل رشد 14 درصدی محصولات تولیدی از استیک

در این مطلب به بررسی عوامل رشد 14 درصدی محصولات تولیدی از استیک خواهیم پرداخت. شرکت استیک ایران به عنوان شرکت بزرگ تامین کننده اسید استیک ، دارای امکانات حمل و نقلی و زیر ساخت های مناسب جهت تهیه و تامین اسید استیک در گریدهای مختلف می باشد. و به خاطر در اختیار داشتن امکانات حمل و نقلی و شعبات متعدد در سطح کشور این محصول را به صورت مستمر و مداوم در انبارهای خود موجود نماید.

لذا کارخانجات و تولیدکننده های بزرگ و کوچک می توانند با خیالی راحت و به صورت مداوم این محصول را از شرکت استیک ایران خریداری نمایند. اسید استیک به عنوان ماده اولیه و کاربردی در صنایع و خطوط تولید محصولات مرتبط نقش اساسی را ایفا می کند. و یکی از علل رشد 14 درصدی محصولات تولیدی از استیک بخاطر ، رشد تولید محصولات مرتبط با اسید استیک می باشد.

به همین دلیل مجموعه ما تمام تلاش خود را می کند. تا با فراهم آوردن تمامی شرایط جهت عرضه گسترده اسید استیک ، مواد اولیه کارخانجات را تامین نماید. و به طبع آن باعث رشد 14 درصدی محصولات تولیدی از استیک گردد. در نتیجه برای رشد 14 درصدی محصولات تولیدی از استیک باید این ماده به ‌صورت مداوم و مستمر تأمین گردد.

افزایش تقاضا برای خرید محصولاتی که اسید استیک در فرآیند تولید آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. و در کنار آن افزایش نیاز به مصرف این محصول به عنوان ماده اولیه اساسی در برخی بخش ها ، باعث شده است. تا نیاز مصرف کنندگان به خرید این محصول ، روندی صعودی را شاهد باشد.

رشد 14 درصدی محصولات تولیدی از استیک

رشد 14 درصدی محصولات تولیدی از استیک

انواع اسید استیک قابل ارائه توسط شرکت استیک ایران

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری

 

تاثیرات رشد 14 درصدی محصولات تولیدی از استیک بر شاخص تولید داخلی

در این قسمت تاثیرات رشد 14 درصدی محصولات تولیدی از استیک بر شاخص تولید داخلی بیان شده است. با توجه به مطالب توضیح داده شده اسید استیک یک ماده اولیه و مهم در بخش های تولیدی محصولات مرتبط با اسید استیک و فرآورده های جانبی آن می باشد. و افزایش میزان تولید اسید استیک باعث رشد 14 درصدی محصولات تولیدی از استیک می گردد.

کارخانجات تولید کننده اسید استیک می توانند با افزایش میزان تولیدات خود موجب رشد 14 درصدی محصولات تولیدی از استیک شوند. این ماده هم به عنوان ماده اولیه و هم به ‌عنوان ماده اصلی در تولید سایر محصولات مرتبط مورداستفاده قرار می‌گیرد. و براساس مطالعات آماری انجام شده ، افزایش ظرفیت خطوط تولید کارخانجات تولیدکننده اسید استیک باعث رشد نرخ تولید این محصول می‌گردد.

و با توجه به روند صعودی نرخ تولید این ماده ، میزان عرضه آن در بازار افزایش می یابد. درنتیجه تأمین مواد اولیه کارخانجات تولید کننده بدون وقفه و به‌صورت مداوم صورت‌ گرفته و با تأمین به موقع مواد اولیه تولیدکنندگان ، خطوط تولید قابلیت افزایش ظرفیت را خواهند داشت. بر اساس تحقیقات به  ‌عمل‌آمده برای رشد 14 درصدی محصولات تولیدی از استیک ، باید ظرفیت تولید کارخانجات اسید استیک را افزایش داد.

و مواد اولیه را به ‌صورت مستقیم و مستمر تأمین نمود که این کار باعث افزایش محصولات تولیدی از اسید استیک خواهد شد. در نتیجه با عملی شدن این کار شاهد رشد 14 درصدی محصولات تولیدی از استیک نیز خواهیم بود. که این کار نیز به نوبه خود باعث متعادل شدن قیمت محصولات تولیدی خواهد شد.

در ۶ ماهه دوم سال جاری شاهد افزایش تقاضا برای خرید محصولات مرتبط به اسید استیک شده ایم. که این افزایش تقاضا باعث رشد قیمت محصولات تولیدی در بازار شده و کارخانجات تولید کننده اسید استیک برای حل این مشکل و کاهش قیمت محصولات تولیدی برنامه‌ های ویژه‌ای را در نظر گرفته ‌اند. که افزایش ظرفیت تولید این محصول یکی از آن ها می ‌باشد.

 

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 60 لیتری

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 60 لیتری

 

منبع: https://fa.wikipedia.org/