تامین 500 تن اسید استیک برای صنایع

مقدمه

شرکت استیک ایران یکی از برترین تامین کنندگان اسید استیک در سطح کشور است. که با عرضه و فروش اسید استیک نیاز صنایع مختلف به این ماده را به صورت مداوم و مستمر تامین می نماید. این مجموعه با همکاری شرکت آب اکسیژنه ایران ، شرکت متانول ایران ، شرکت سولفوریک ایران ، شرکت کربنات ایران ، شرکت پرکلرین ایران و شرکت کلریدریک ایران در تامین انواع اسید استیک و سایر مواد اولیه شیمیایی نیز نقشی اساسی ایفا می کند.

حال به فرآیند تامین 500 تن اسید استیک برای صنایع مختلف در این مطلب پرداخته خواهد شد. اسید استیک یکی از مواد شیمیایی منحصر به فردی می باشد. که در صنایع مختلف مور استفاده قرار می گیرد. اسید استیک یک ماده اولیه بسیار اساسی در صنایع مختلف به ویژه صنایع غذایی و صنایع رنگرزی و نساجی می باشد. و بیش از هر بخش دیگری در این صنایع می گردد.

شرکت استیک ایران با ایجاد شعبات متعدد در سطح کشور به ویژه شهرهای تهران و تبریز خرید این محصول را برای مشتریان خود تسهیل نموده است. این مجموعه دارای سابقه ای طولانی مدت در امر تامین و فروش انواع اسید استیک می باشد. و نیاز بسیاری از مصرف کنندگان کلان و خرد کشور را تامین می نماید. و جهت رفاه حال مشتریان و دسترسی سریع آن ها به مواد اولیه ، اسید استیک را در انبارهای خود به صورت مستمر موجود می نماید.

در اواخر سال جاری با توجه به روند صعودی تولید برخی تولیدکنندگان ، تقاضا برای خرید اسید استیک از سوی مصرف کنندگان افزایش داشته است. شرکت استیک ایران نیز در راستای تامین 500 تن اسید استیک برای صنایع با بهره گیری از تمامی امکانات و ظرفیت های خود ، در سریعترین زمان ممکن تامین 500 تن اسید استیک برای صنایع را عملی نموده و موجب ادامه روند صعودی تولید مشتریان خود شده است.

فعالیت های صورت گرفته برای تامین 500 تن اسید استیک برای صنایع

این مجموعه در راستای تامین 500 تن اسید استیک برای صنایع به عنوان خوراک کارخانجات صنایع غذایی از تمامی ظرفیت های خود بهره می برد. و با هماهنگی هایی که با تولیدکنندگان اسید استیک و شعبات خود انجام داد توانست. به سریعترین شکل ممکن تامین 500 تن اسید استیک برای صنایع برای مصرف کنندگان را عملی نماید.

این شرکت همواره انواع اسید استیک را در انبارهای خود موجود دارد. میزان موجودی اسید استیک در شعبات این مجموعه به صورت مداوم و مستمر تامین می گردد. تا مصرف کنندگان و خریدارن این محصول در هیچ بازه زمانی و در مواقع نیاز دچار مشکل نگردند. با تامین 500 تن اسید استیک برای صنایع برای صنایع غذایی ، صنایع رنگرزی و نساجی گام مهمی در حمایت از تولید داخلی و کمک به تولیدکنندگان توسط شرکت استیک ایران برداشته شد.

در پایان سال جاری اقدامات ویژه ای در راستای تامین 500 تن اسید استیک برای صنایع از سوی شرکت استیک ایران و تولید کنندگان اسید استیک صورت گرفته است. اسید استیک یکی از مواد اولیه اساسی مورد نیاز در صنایع غذایی می باشد. به عنوان نمونه صنایع غذایی ، صنایع رنگرزی و نساجی از بزرگترین مصرف کنندگان اینمحصول می باشند.

که با توجه به میزان مصرف آن ها ، میزان تامین اسید استیک آن ها نیز مقادیر بسیار زیادی می باشد. صنایع غذایی یکی از صنایع حیاتی کشور می باشد. که اسید استیک خوراک اصلی آن می باشد. و امکان فعالیت آن بدون تامین اسید استیک مورد نیاز امکان پذیر نمی باشد. با توجه به شرایط موجود در طی ماه جاری بخش صنعتی نیازمند تامین 500 تن اسید استیک برای صنایع برای مصارف خود بوده است.

تامین 500 تن اسید استیک برای صنایع

تامین 500 تن اسید استیک برای صنایع

انواع اسید استیک قابل ارائه توسط شرکت استیک ایران

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری

پیامدهای مثبت تامین 500 تن اسید استیک برای صنایع غذایی

در ماه های پایانی سال جاری شاهد رشد تقاضا برای خرید اسید استیک از سوی برخی مصرف کنندگان بزرگ صنایع غذایی کشور هستیم. این میزان از افزایش تقاضا برای خرید نیز ناشی از افزایش میزان مصرف خریداران می باشد. لذا در بازه زمانی کوتاهی درخواست تامین 500 تن اسید استیک برای صنایع از مصرف کنندگان مطرح گردید. شرکت استیک ایران نیز با اقداماتی که از قبل برنامه ریزی شده است.

توانست در مدت زمان خیلی کوتاه تامین 500 تن اسید استیک برای صنایع را انجام دهد. تامین 500 تن اسید استیک برای صنایع به این دلیل در مدت زمان اندکی امکان پذیر شد. که این مجموعه ، اسید استیک را در انبارهای متعددی که در سطح کشور دارد. موجود نموده بود و با نیاز بازار عرضه این مقدار از اسید استیک را به انجام رساند. با تامین مناسب اسید استیک ، نیاز مصرف کنندگان به صورت کامل رفع گردید

حال به بررسی پیامدهای مثبت تامین 500 تن اسید استیک برای صنایع به عنوان ماده اولیه می پردازیم. همانگونه که قبلا بیان شد. اسید استیک خوراک اصلی صنایع آبکاری و فولاد می باشد. و تامین این محصول جهت فعالیت مستمر این صنایع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. و روند تامین این محصول می بایست به صورت دائمی صورت بگیرد.

با رفع نیاز مصرف کنندگان ، شاهد رشد تولید کارخانجات تولید کننده خواهیم بود. و چون تامین کنندگان و تولید کنندگان اسید استیک و کارخانجات مصرف کننده این محصول به صورت زنجیره ای به هم وابسته می باشند. لذا با این روند شاهد رشد آماری هم در بخش تولید و هم در بخش فروش اسید استیک  هستیم. که سود آوری مناسبی را برای همه واحدهای مرتبط با این فرآیند در پی خواهد داشت.

 

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 60 لیتری

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 60 لیتری

 

منبع: https://fa.wikipedia.org/