تامین 40 درصدی کمبود اسید استیک

مقدمه

شرکت استیک ایران با سابقه فعالیت طولانی در کنار فراهم سازی امکانات حمل و نقلی پیشرفته ، اقدام به فروش اسید استیک نموده است. و با دایر نمودن شعبات متعدد در شهرهای مختلف ، فروش این محصول را انجام می دهد. این مجموعه در همکاری با تولید کنندگان این محصول و با فروش اسید استیک موجب  تامین 40 درصدی کمبود اسید استیک در اواخر سال جاری شده است.

هدف  از این مقاله بررسی چگونگی تامین 40 درصدی کمبود اسید استیک در 3 ماهه آخر سال جاری می باشد. شرکت استیک ایران به عنوان یکی از تامین کنندگان عمده انواع اسید استیک در کشور فعالیت دارد. و با همکاری با شرکت آب اکسیژنه ایران ، شرکت کربنات ایران ، شرکت متانول ایران ، شرکت سولفوریک ایران ، شرکت پرکلرین ایران و شرکت کلریدریک ایران در بخش تامین انواع اسید استیک و دیگر مواد اولیه شیمیایی فعالیت می نماید.

تامین 40 درصدی کمبود اسید استیک ، در حل بسیاری از مشکلات اخیر به وجود آمده برای واحدهای تولیدی شده تاثیر گذار بوده است. شرکت استیک ایران نیز با توزیع به موعد این محصول ، سهم ارزنده ای در روند تامین 40 درصدی کمبود اسید استیک دارا می باشد. در 4 ماهه آخر سال جاری ، به وجود آمدن برخی مشکلات از نظر تامین گاز برای کارخانجات تولید کننده ، موجب کمبود این محصول در بازار شده است.

ولی این مجموعه با  اتخاذ تدابیر ویژه در کنار نشست های مکرر با تولید کنندگان اسید استیک ، موجب افزایش 20 درصدی تولید این محصول گردیده است. به همین خاطر با این میزان از افزایش تولید ، شاهد افزایش عرضه اسید استیک و جبران کمبود این محصول در بازار خواهیم بود.

موارد تاثیر گذار در تامین 40 درصدی کمبود اسید استیک

افزایش تقاضا برای خرید اسید استیک از سوی خریداران باعث شده است. که میزان تولید فعلی تولید کنندگان اسید استیک جوابگوی این نیاز نباشد. در نتیجه به صورت گسترده در بازار شاهد کمبود انواع اسید استیک می باشیم. از سوی دیگر نیز ، اسید استیک به عنوان مواد اولیه در برخی از صنایع کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

اکنون در این بخش نیز به بررسی در مورد عوامل موثر در تامین 40 درصدی کمبود اسید استیک می پردازیم. یکی از دلایل مهم در تامین 40 درصدی کمبود اسید استیک ، بالا رفتن تقاضا از سوی خریداران می باشد. با توجه به قرار گرفتن در بازه زمانی از سال که ، میزان تقاضا برای خرید محصولات مرتبط با اسید استیک رشد قابل ملاحظه ای نموده است.

و کمبود این محصول در مقطع زمانی ، باعث توقف خط تولید صنایع مرتبط شده است. بنابر این تولید کنندگان و تامین کنندگان این محصول جهت رفع کمبود اسید استیک ، می بایست ظرفیت تولید خود را افزایش دهند. تا با تامین 40 درصدی کمبود اسید استیک ، مشکلات به وجود آمده برای صنایع و تولیدی های مصرف کننده حل گردد.

در حال حاضر برای تولید کنندگان ، افزایش ظرفیت تولیددر کنار عرضه مستمر این محصول ، بهترین گزینه در جهت تامین 40 درصدی کمبود اسید استیک می باشد. شرکت استیک ایران نیز  با دایر نمودن شعبات متعدد در سراسر کشور ، گام مهمی در راستای تامین و توزیع مستمر اسید استیک در سراسر کشور برداشته است.

تامین 40 درصدی کمبود اسید استیک

تامین 40 درصدی کمبود اسید استیک

انواع اسید استیک قابل ارائه توسط شرکت استیک ایران

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری

تاثیر تامین 40 درصدی کمبود اسید استیک در بازار

با وضعیت موجود رشد تقاضا و تولید اسید استیک ، پیش بینی می شود. که روند تامین این محصول در طی 3 ماهه آخر سال جاری دچار مشکل گردد. و چون اسید استیک یک محصول ضروری برای تولید کنندگان می باشد. کمبود آن در روند تولید کاملا مشاهده خواهد شد. بر اساس محاسبات صورت گرفته میزان کمبود این محصول در حدود 36 تا 40 درصد پیش بینی شده است.

با توجه به بررسی هایی که صورت گرفته است. تامین 40 درصدی کمبود اسید استیک پیامدهای مثبتی را در بازار به دنبال خواهد داشت. زیرا اسید استیک به عنوان یک ماده اولیه در تولید ، محصولات مرتبط به شکل گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. و بخاطر میزان بالای مصرف این محصول ، رشد میزان مصرف آن مقداری در حدود 720 هزار تن برآورد شده است.

در جهت تامین مواد اولیه صنایع ، تامین 40 درصدی کمبود اسید استیک می بایست به سریعترین شکل ممکن انجام شود. البته در این بین ، کارخانجات تولید کننده اسید استیک نیز نقشی اساسی را بر عهده دارند. زیرا می بایست با رویکردهای مناسب مانند افزایش ظرفیت خود تولید ، تامین 40 درصدی کمبود اسید استیک را انجام دهند.

در صورت همکاری تولید کنندگان در جهت تامین 40 درصدی کمبود اسید استیک ، کمبود به وجود آمده در کوتاهترین زمان ممکن رفع خواهد شد. و با تامین مجدد و مداوم اسید استیک ، تولیدکنندگان روند تولید خود را طبق روال سابق ادامه خواهند داد. و در تامین سفارش خریداران دچار مشکل نخواهند شد.

 

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 60 لیتری

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 60 لیتری

 

منبع: https://fa.wikipedia.org/