افزایش 14 درصدی فروش اسید استیک

مقدمه

در این مطلب به علت های افزایش 14 درصدی فروش اسید استیک می پردازیم. شرکت استیک ایران یکی از شرکت های با سابقه در زمینه فروش اسید استیک می باشد. که با سابقه ای طولانی به یکی از تامین کنندگان برتر این محصول در سطح کشور تبدیل شده است. که با دارا بودن زیر ساخت های مناسب در تامین انواع اسید استیک فعالیت دارد.

شرکت استیک ایران با همکاری شرکت آب اکسیژنه ایران ، شرکت کربنات ایران ، شرکت سولفوریک ایران ، شرکت کلریدریک ایران ، شرکت پرکلرین ایران و شرکت متانول ایران تامین انواع مواد اولیه شیمیایی را به صورت گسترده در کل کشور انجام می دهد. در طول ماه های اخیر روند تامین و توزیع مطلوب از سوی این مجموعه موجب افزایش 14 درصدی فروش اسید استیک شده است.

شرکت استیک ایران با دارا بودن امکانات حمل و نقلی امکان ارسال خریدهای مشتریان را به سراسر کشور فراهم نموده است. و با این روند در طول ماه های اخیر باعث افزایش 14 درصدی فروش اسید استیک در کشور شده است. فروش عمده و خرده انواع اسید استیک می توان یکی دیگر از عوامل موثر در افزایش 14 درصدی فروش اسید استیک دانست.

عوامل متعددی در روند افزایش 14 درصدی فروش اسید استیک موثر می باشند. یکی از این عوامل که در ادامه به بررسی آن خواهیم می پردازیم. افزایش راندمان کارخانجات تولید کننده می باشد. کارخانجات با اعمال تغییرات کیفی که در ماه های اخیر در خطوط تولید اعمال کرده اند. موجب افزایش میزان تولید و به طبع آن رشد عرضه محصولات تولیدی خود شده اند.

عوامل افزایش 14 درصدی فروش اسید استیک

حال می خواهیم به معرفی عوامل افزایش 14 درصدی فروش اسید استیک بپردازیم. عوامل گوناگونی در افزایش 14 درصدی فروش اسید استیک تاثیر گذار می باشند. یکی از این عوامل ، افزایش میزان تولید کارخانجاتی می باشد. که از اسید استیک به عنوان ماده اولیه اساسی در روند تولید خود استفاده می نمایند. این افزایش تولید نیز به این خاطر صورت گرفته است.

که الان در بازه زمانی از سال قرار داریم. که تقاضا برای خرید فرآورده های تولیدی از اسید استیک بالا رفته است. و هم میزان مصرف اسید استیک در خطوط تولیدی کارخانجات مقادیر بسیار زیادی می باشد. لذا تقاضای خرید این محصول افزایش داشته است. و به طبع آن نیز شاهد افزایش 14 درصدی فروش اسید استیک خواهیم بود.

عامل دیگر موثر در روند افزایش فروش ، رشد 28 درصدی میزان عرضه اسید استیک از سوی تولید کنندگان می باشد. در فصل زمستان به دلیل شرایط جوی و برخی مسائل شاهد کاهش میزان تولید و عرضه این محصول هستیم. ولی با برطرف شدن مشکلات موجود و رشد 28 درصدی میزان تامین اسید استیک ، افزایش تمایل برای خرید اسید استیک و به دنبال آن رونق بازار و افزایش 14 درصدی فروش اسید استیک را در طی ماه جاری شاهد می باشیم.

این شرکت نیز با تلاش پرسنل خود سعی بر این دارد. تا با پیگیری های صورت گرفته ، اسید استیک را در انبارهای خود موجود نموده و از بروز برخی مشکلات جلوگیری نماید. فروش اسید استیک توسط این شرکت موجب شده است. تا مواد اولیه مورد نیاز تولیدکنندگان به صورت مستمر در دسترس بوده و تولیدی ها شاهد هیچ گونه مشکلی از بابت خرید این محصول نباشند.

افزایش 14 درصدی فروش اسید استیک

افزایش 14 درصدی فروش اسید استیک

انواع اسید استیک قابل ارائه توسط شرکت استیک ایران

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری

تاثیرات مثبت افزایش 14 درصدی فروش اسید استیک

حال به بررسی تاثیرات مثبت افزایش 14 درصدی فروش اسید استیک می پردازیم. اسید استیک یکی از مواد اولیه اصلی در صنایع تولیدی می باشد. لذا افزایش 14 درصدی فروش اسید استیک ، پیامدهای مثبت فراوانی را برای اقتصاد کشور و تولید داخلی در پی خواهد داشت. بررسی اطلاعات و آمارهای موجود نیز بیانگر این مساله می باشد.

که رشد فروش استیک ناشی از افزایش تقاضای خریداران برای خرید و مصرف این ماده می باشد. با رشد تقاضا برای خرید این محصول ، در بخش تولید نیز شاهد افزایش مقدار تولید خواهیم بود. این افزایش نیز باعث ایجاد فرصت های شغلی بیشتری خواهد شد. در کنار این موضوع ، بالا رفتن میزان تولید محصولات مرتبط با اسید استیک نیز باعث رشد 16 درصدی آمار تولید داخلی خواهد گردید.

رشد 16 درصدی آمار تولید ناخالص داخلی کشور ، هم باعث رشد اقتصادی و هم باعث رونق تولید خواهد شد. تمامی این موارد در حالت کلی موجب رونق فروش کسب و کارها و تولیدی ها در ماه های پایانی سال خواهند شد. با توجه به وضعیت بازار ، افزایش 14 درصدی فروش اسید استیک سبب افزایش عرضه این محصول در بازار شده و در کنار آن نیز باعث ملایم تر شدن شیب افزایش قیمت استیک خواهد شد.

با وضعیت نامناسب تامین سوخت برای کارخانجات ، شاهد کاهش میزان تولید و فروش اسید استیک هستیم. منتهی با سپری شدن زمان و نزدیک شدن به ماه های پایانی سال ، روند مصرف سوخت برای مصارف گرمایشی کاهشی شده و شاهد افزایش دوباره میزان سوخت برای کارخانجات هستیم. لذا با تامین سوخت کافی برای تولیدکنندگان ، میزان تولید آن ها به روال عادی خود برگشته و شاهد رونق بازار و افزایش تامین و فروش این محصول خواهیم بود.

 

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 60 لیتری

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 60 لیتری

 

منبع: https://fa.wikipedia.org/