افزایش 14 درصدی آمار تولید اسید استیک

مقدمه

در این مطلب می خواهیم روند افزایش 14 درصدی آمار تولید اسید استیک را بررسی نماییم. اسید استیک در گریدهای خوراکی ، صنعتی و آزمایشگاهی در بازار به فروش می ‌رسد. از کاربردهای این ماده می‌ توان به عنوان حلال ، استفاده در صنایع غذایی ، صنایع نساجی و پزشکی اشاره نمود. این ماده یک نوع واکنشگر شیمیایی صنعتی مهم می باشد. کیفیت بالای محصولات تولیدی در داخل کشور ، سبب ترغیب خریداران داخلی و خارجی برای خرید این محصول شده است.

از این رو افزایش میزان تقاضا از سوی صنایع داخلی و خارجی ، واحدهای تولیدی را وادار به افزایش 14 درصدی آمار تولید اسید استیک کرده است. شرکت استیک ایران یکی از مجرب ‌ترین و معتبرترین شرکت ‌های بازرگانی در زمینه فروش اسید استیک می ‌باشد. که توانسته است نمایندگی شرکتهای معتبر را اخذ نموده و با همکاری شرکت آب اکسیژنه ایران ، شرکت کربنات ایران و شرکت متانول ایران در زمینه فروش انواع مواد اولیه شیمیایی فعالیت می نماید.

تهیه مستمر و مداوم اسید استیک برای صنایع داخلی و همچنین صادرات، امری ضروری و مهم می ‌باشد. که این مجموعه برای تحقق یافتن این امر ، تمام انبارهای خود را از اسید استیک موجود نموده و آن را با قیمتی مناسب و کیفیتی مرغوب به فروش می ‌رساند. شرکت استیک ایران توانسته است. با همکاری شرکت‌های تامین کننده دیگر در افزایش 14 درصدی آمار تولید اسید استیک سهیم بوده و کارخانجات و تولید کنندگان را در راستای افزایش تولید همراهی نمایند.

این مجموعه در راستای افزایش 14 درصدی آمار تولید اسید استیک ، شعبات متعددی را در سطح کشور به ویژه شهرهای تهران و تبریز دایر نموده است. وجود شعبات متعدد در سطح کشور دسترسی راحت و آسان را برای مشتریان فراهم می ‌نماید. ایجاد امکانات گسترده و پیشرفته حمل و نقلی نیز یکی دیگر از ویژگی ‌های مهم این شرکت بوده که توانسته است. از این طریق سفارشات مشتریان را در سریع ‌ترین زمان ممکن تحویل دهد.

عوامل تاثیرگذار در افزایش 14 درصدی آمار تولید اسید استیک

عوامل متعددی  در کاهش و یا افزایش تولید محصولات شیمیایی موثر می باشند. که باید این عوامل تحت کنترل بوده و توسط یک سری از تدابیر و برنامه‌ ریزی های  مناسب مدیریت گردند. از عوامل موثر در افزایش 14 درصدی آمار تولید اسید استیک ، کاهش میزان تولید این ماده در سه ماه آخر سال می ‌باشد. علت کاهش تولید در سه ماه آخر سال جاری ، کمبود انرژی در داخل کشور می ‌باشد.

در ماه ‌های پایانی سال به دلیل سردی هوا میزان نیاز به انرژی و سوخت افزایش یافته که متاسفانه تاسیسات تامین سوختی کشور قادر به تامین حجم زیادی از انرژی و سوخت نمی ‌باشند. در نتیجه مسئولین مجبور خواهند شد فقط انرژی مورد نیاز مصارف خانگی را تامین کنند. در این صورت انرژی مورد نیاز برای کارخانجات و تولید کنندگان با کمبود مواجه شده و آنها مجبور به کاهش تولید و یا تعطیلی خطوط تولید خواهند شد.

امید بر این است که دولت بتواند با اتخاذ تدابیر ویژه‌ای مشکل کمبود تولید اسید استیک را حل نموده و خطوط تولید کارخانجات و تولید کنندگان را به روال عادی و قبلی خود بازگرداند. تا تولیدکنندگان بتوانند میزان تولید خود را افزایش داده و نیاز صنایع داخلی و خارجی را تامین نمایند. یکی دیگر از عوامل موثر در افزایش 14 درصدی آمار تولید اسید استیک ، افزایش میزان تقاضا از سوی مشتریان می ‌باشد.

در ماه های پایانی سال ، افزایش تقاضا برای خرید اسید استیک از سوی صنایع و مصرف کنندگان جهت تولید محصولات مرتبط افزایش می ‌یابد. و تولید کنندگان را مجبور به افزایش 14 درصدی آمار تولید اسید استیک می نماید. با افزایش 14 درصدی آمار تولید اسید استیک توسط واحدهای تولیدی انتظار بر این است. تا بسیاری از مشکلات مرتبط با کمبود این ماده حل شده و شاهد رشد اقتصادی و تولید داخلی باشیم.

افزایش 14 درصدی آمار تولید اسید استیک

افزایش 14 درصدی آمار تولید اسید استیک

انواع اسید استیک قابل ارائه توسط شرکت استیک ایران

 

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری

پیامدهای مثبت افزایش افزایش 14 درصدی آمار تولید اسید استیک

روند افزایش 14 درصدی آمار تولید اسید استیک ، نیازمند نیروی انسانی برای فعالیت در خطوط تولید می ‌باشد. از این رو با افزایش میزان تولید نیاز به نیروی کار متخصص بیشتر می گردد. تا به صورت تمام وقت در کارخانجات مشغول به کار شوند. همچنین روند افزایش 14 درصدی آمار تولید اسید استیک در بخش‌های مختلف تولیدی و صادرات منجر به افزایش درخواست برای نیروی کار در بخش های مختلف صنعتی و تولید می گردد.

فرآیند افزایش 14 درصدی آمار تولید اسید استیک این امکان را به شرکت ها می ‌دهد. تا بتوانند صادرات را نیز در دستور کار خود قرار دهند. صادرات ، خود نیز تاثیرات مثبتی را برای کشور به ارمغان می ‌آورد. که می‌توان به درآمد ارزی اشاره کرد. درآمد ارزی حاصل از صادرات اسید استیک می ‌تواند سرمایه خارجی را به کشور جذب نماید. بدین ترتیب سرمایه خارجی  ، تخصص مدیریتی و فرصت‌های شغلی جدید برای کشور به ارمغان آورده می ‌شود.

با افزایش میزان تولید اسید استیک علاوه بر تامین نیاز داخلی صادرات نیز انجام شده که پیامدهای مثبتی را برای اقتصاد کشور در پی خواهد داشت. بروز هرگونه روند کاهشی یا افزایشی در روند تولید و مصرف اسید استیک به سرعت تاثیر خود را بر آمارهای تولیدی و اقتصادی بر جای خواهد گذاشت. به طوری که کاهش میزان تولید باعث شده تا شاهد نزول شاخص های اقتصادی باشیم.

اما با افزایش 14 درصدی آمار تولید اسید استیک  این آمار رشدی در حدود ۰.۰۵ درصد را تجربه کرده است. افزایش آمار تولید اسید استیک موجب رشد ۰.۰۰۹ درصدی شاخص کل تولید داخلی و رشد ۰.۰8۹ درصدی شاخص اقتصادی شده است. در نتیجه افزایش میزان تولید سبب بالا رفتن گردش مالی ، افزایش صادرات و سرمایه گذاری ، حضور در بازارهای رقابتی و کاهش نرخ بیکاری در کشور خواهد شد.

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 60 لیتری

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 60 لیتری

منبع: https://fa.wikipedia.org/