افزایش 12 درصدی خرید اسید استیک

مقدمه

افزایش تولید اسید استیک در داخل کشور از چندین جهت دارای اهمیت اقتصادی می ‌باشد. در مرحله اول باعث تامین ماده اولیه مورد نیاز تولید کنندگان صنایع شیمیایی و تکمیلی داخل کشور می ‌شود. همچنین از لحاظ توسعه زنجیره فروش اسید استیک با حجم قابل توجهی از تولید این محصول در کشور مواجه خواهیم شد.  باید با هوشمندی ، زنجیره ‌های پایین دستی اسید استیک مورد توجه قرار گیرند.

و صادرات اسید استیک نیز در دستور کار قرار گیرد. همچنین سبب افزایش ارزش افزوده و تنوع محصولات صادراتی کشور و جایگزینی با بخشی از سرکه صادراتی خواهد شد. با افزایش میزان خرید و فروش اسید استیک و محصولات مرتبط در داخل و خارج کشور شاهد افزایش 12 درصدی خرید اسید استیک در بازار خواهیم بود. در طی چند سال اخیر شرکت استیک ایران توانسته است. به یکی از بزرگترین تامین کنندگان محصولات شیمیایی از جمله اسید استیک در سطح کشور تبدیل شود.

این مجموعه با همکاری سایر شرکت ها از قبیل شرکت آب اکسیژنه ایران ، شرکت کربنات ایران و شرکت متانول ایران ، در زمینه تامین سایر مواد اولیه شیمیایی نیز فعالیت می نماید. اسید استیک به عنوان ماده اولیه مهم در خطوط تولید صنایع بزرگ کشور نقش آفرینی می‌ کند. و برای بخش تولید از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو تهیه و تامین آن جزو اولویت‌های کارخانجات و تامین کنندگان می باشد.

شرکت استیک ایران این محصول را به صورت گسترده در انبارهای خود موجود نموده است و آن را با کیفیتی مناسب و قیمتی مقرون به صرفه به فروش می ‌رساند. در ماه‌ های پایانی سال افزایش 12 درصدی خرید اسید استیک در بازار ایجاد می گردد. و چون کشور دارای ظرفیت بالای تولید بوده می تواند در جهت جبران افزایش 12 درصدی خرید اسید استیک ، این مقدار از حجم نیاز بازار را تهیه و تامین نماید.

در نتیجه با تامین نیاز صنایع داخلی و صادرات شاهد افزایش 12 درصدی خرید اسید استیک خواهیم بود. شرکت استیک ایران به دلیل داشتن امکانات گسترده و پیشرفته حمل و نقلی می‌تواند محصولات سفارشی مشتریان را در سریع ‌ترین زمان ممکن ارسال نماید. لذا شما مشتریان می توانید جهت خرید اسید استیک به صورت عمده و خرده و با قیمتی از شرکت استیک ایران اقدام فرمایید.

عوامل تاثیرگذار در افزایش 12 درصدی خرید اسید استیک

در این بخش نیز می خواهیم به بررسی عوامل تاثیر گذار در افزایش 12 درصدی خرید اسید استیک بپردازیم. اسید استیک یک محصول کاربردی و بسیار مهم در اکثر صنایع بزرگ و کوچک کشور بوده و تهیه و تولید آن از اهمیت بالایی برخوردار می ‌باشد. میزان کیفیت اسید استیک تولیدی نیز در خرید و فروش آن تاثیر بسزایی دارد. اکثر صنایع داخلی راغب به خرید محصول با کیفیت می ‌باشند.

که خوشبختانه محصولات تولیدی در کشور از استاندارد و کیفیت بالایی برخوردار بوده و سبب تمایل و اشتیاق خریداران داخلی شده است. صنایع نیاز خود را از تولیدکنندگان داخلی تامین کرده و دیگر نیازی به واردات نخواهد بود. از جمله صنایع کلان کشور که از اسید استیک به عنوان ماده اولیه استفاده می‌ کنند. می‌توان به صنایع غذایی ، صنایع پزشکی ، صنعت چسب و رنگ اشاره کرد.

افزایش میزان تقاضا برای خرید اسید استیک و محصولات مرتبط در ماه‌های پایانی سال رو به افزایش می ‌باشد. که این می‌تواند یکی از عوامل تاثیرگذار و مهم در افزایش 12 درصدی خرید اسید استیک باشد. میزان حجم تولیدی اسید استیک در داخل کشور به اندازه‌ای می ‌باشد. که نیاز مصرف کنندگان را تامین و مازاد آن به کشورهای خارجی صادرات می شود. از این رو علاوه بر صرفه جویی ارزی ، افزایش ارزآوری نیز برای کشور نیز حاصل می شود.

و به دنبال آن روند افزایش 12 درصدی خرید اسید استیک را خواهیم داشت. همچنین در ماه‌ های پایانی سال شاهد افزایش فروش محصولات تولیدی با اسید استیک و سفارش دهی مشتریان می ‌باشیم. که تولیدکنندگان چاره‌ای جز افزایش میزان تولید اسید استیک را نخواهند داشت. لذا میزان نیاز به این محصول افزایش یافته و افزایش 12 درصدی خرید اسید استیک خواهیم بود.

افزایش 12 درصدی خرید اسید استیک

افزایش 12 درصدی خرید اسید استیک

انواع اسید استیک قابل ارائه توسط شرکت استیک ایران

 

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری

پیامدهای مثبت افزایش 12 درصدی خرید اسید استیک

در این قسمت نیز پیامدهای مثبت اقتصادی افزایش 12 درصدی خرید اسید استیک بیان خواهد شد. افزایش 12 درصدی خرید اسید استیک در کشور نشانگر رونق یافتن خرید و فروش این محصول و محصولات مرتبط می‌باشد. رونق چرخه تولید و افزایش نیاز به اسید استیک سبب افزایش خرید اسید استیک خواهد شد.

با افزایش 12 درصدی خرید اسید استیک شاهد افزایش تولید ناخالص داخلی و ارزش ریالی کالاها و خدمات نهایی تولید شده توسط واحدهای اقتصادی داخل کشور در  ماه های پایانی سال نسبت به قبل خواهیم بود. با افزایش نرخ تولید کارخانجات نیازمند نیروهای انسانی جدید برای کار در کارخانجات خواهیم بود. در نتیجه رونق تولید باعث بهبود آشکار در وضعیت معاش ، آسایش و مصرف یک جامعه بوده و باعث افزایش قدرت اقتصادی کشور در داخل و عرصه بین الملل خواهد شد.

افزایش میزان فروش اسید استیک در طولانی مدت باعث بهبود وضعیت اقتصادی و خروج از رکود اقتصادی می ‌شود. وقتی صحبت از افزایش 12 درصدی خرید اسید استیک می‌شود. خرید اسید استیک در داخل و  خرید توسط کشورهای خارجی را نیز شامل می‌ شود. یکی از ملاک ‌های اصلی صادرات ، کیفیت محصولات تولیدی و قیمت مقرون به صرفه آن می ‌باشد.

که کارخانجات و تولید کنندگان داخلی توانسته ‌اند محصولات خود را با کیفیت و استانداردهای بین‌المللی تطبیق داده و آن را با قیمتی مناسب به کشورهای خارجی به فروش برسانند. علاوه بر افزایش خرید داخلی ، افزایش خرید از سوی کشور های خارجی را نیز شاهد خواهیم بود. که باعث ارزآوری و درآمد زایی برای کشور خواهد شد.

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 60 لیتری

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 60 لیتری

منبع: https://fa.wikipedia.org/