افزایش 10 درصدی ظرفیت تولید استیک

مقدمه

هدف شرکت استیک ایران از ارائه این مقاله آشنایی خریداران محترم با علت افزایش 10 درصدی ظرفیت تولید استیک می ‌باشد. شرکت استیک ایران امکان خرید اسید استیک در گریدهای صنعتی و خوراکی را برای شما مشتریان محترم فراهم نموده است. و با ایجاد و تاسیس شعب متعدد در سطح کشور از جمله تهران و تبریز اقدام به تهیه و فروش اسید استیک در بازار می نماید.

مجموعه ما به دلیل برخورداری از امکانات پیشرفته انباردای و حمل ونقلی توانسته است. به یکی از بهترین و بزرگترین تامین کنندگان اسید استیک تبدیل شود. و اسید استیک را در گریدهای مختلف تهیه و تامین نماید. این مجموعه با همکاری شرکت کربنات ایران در تامین سایر مواد اولیه شیمیایی نیز فعالیت دارد. هدف از ارائه این مطلب بررسی علل افزایش 10 درصدی ظرفیت تولید استیک می‌باشد.

اسید استیک جزو قدیمی ‌ترین مواد شیمیایی پرکاربرد در بخش‌های صنعتی می باشد. و از گذشته ، مصرف این اسید در صنایع مختلف در سراسر جهان رواج داشته و تا به امروز نیز تولید و مصرف آن به تبع تقاضای زیاد، روند صعودی داشته است. از مهم ترین کاربردهای اسید استیک در صنایع غذایی و رنگرزی می باشد. که با توجه به افزایش تقاضا برای تولید مواد غذایی ، مصرف اسید استیک نیز افزایش یافته است.

به دلیل تقاضا ی زیاد برای تولید مواد غذایی و صادرات آن ،  تقاضا برای خرید اسید استیک نیز روندی افزایشی را داشته و همزمانی این دو علت در کنار یکدیگر باعث شده است. که ظرفیت تولید اسید استیک کارخانجات ، دیگر پاسخوگی نیاز بازار نباشد.

و روند تولید داخلی و صادرات خارجی دچار مشکل شود. در نتیجه کارخانجات تولید اسید استیک برای حل این مشکل تدابیر افزایش 10 درصدی ظرفیت تولید استیک را در نظر گرفته ‌اند. که با اجرایی شدن افزایش 10 درصدی ظرفیت تولید استیک ، مشکل کمبود اسید استیک در بازار برطرف خواهد شد.

عوامل اصلی در افزایش 10 درصدی ظرفیت تولید استیک

با توجه به توضیحات داده شده در مورد اهمیت و کاربردهای اسید استیک در صنایع ، حال می خواهیم‌ به بررسی دلایل افزایش 10 درصدی ظرفیت تولید استیک بپردازیم. اسید استیک یک ترکیب معدنی و مهم‌ در بخش های صنعتی بوده و دارای مصارف گوناگونی بوده و در گریدهای صنعتی و خوراکی تهیه و به فروش می رسد.

این ماده یکی از مواد اولیه صنایع غذایی محسوب شده و در تهیه برخی از مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. و خوراک اصلی کارخانجات می باشد. از اسید استیک برای تهیه برخی داروهای درمانی نیز استفاده می شود. این ماده در ساخت و تولید داروهای درمانی نیز نقش بسیار مهمی دارد.

پس با توجه به اهمیت اسید استیک در بخش پزشکی استفاده از آن در تهیه داروها رایج بوده و با افزایش تولید دارو نیاز به اسید استیک زیاد شده و به طبع آن باید تولید این ماده توسط کارخانجات افزایش یابد. لذا در دسترس ترین راه حل برای افزایش میزان تولید این ماده ، افزایش 10 درصدی ظرفیت تولید استیک توسط کارخانجات است.

از دیگر موارد مصرف اسید استیک ، مصرف آن صنایع رنگرزی و نساجی است. از این ماده به عنوان حلال آمینو اسیدها استفاده می شود. به همین دلیل در بازه های زمانی خاصی تقاضا برای خرید و استفاده از آن  زیاد می شود. که باید تولید محصولات مرتبط رشد داشته و به طبع آن نیاز به اسید استیک افزایش می یابد. که در این صورت روند فعلی تولید اسید استیک پاسخ گوی نیاز این صنایع نمی باشد.

و برای حل مشکل کسری تولید ، افزایش 10 درصدی ظرفیت تولید استیک پیشنهاد می شود. ظرفیت فعلی خطوط تولید کارخانجات اسید استیک  ، پاسخ گویی افزایش تقاضا نمی باشد. که برای حل این مشکل باید برنامه ریزی هایی توسط کارخانجات تولید کننده صورت بگیرد.

تا بتوانند میزان کمبود اسید استیک در بازار را جبران کرده و روند توزیع آن را به حالت قبلی خود برگردانند. که بهترین پیشنهاد برای حل کسری اسید استیک در قبال افزایش تقاضا ، افزایش 10 درصدی ظرفیت تولید استیک توسط کارخانجات می‌ باشد.

افزایش 10 درصدی ظرفیت تولید استیک

افزایش 10 درصدی ظرفیت تولید استیک

افزایش 10 درصدی ظرفیت تولید استیک

انواع اسید استیک قابل ارائه توسط شرکت استیک ایران

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 20 لیتری

تاثیر افزایش 10 درصدی ظرفیت تولید استیک بر تولید داخلی

همان گونه که در مطالب بالا اشاره بیان شد. اسید استیک دارای اهمیت و کاربردهای فراوانی در صنایع است. و جزو مواد اولیه صنایع محسوب می شود. و تهیه مستمر و مداوم آن برای سرپا نگه داشتن خطوط تولید کارخانجات امری مهم و ضروری است. اما به دلیل افزایش تقاضا برای خرید اسید استیک با کمبود عرضه این ماده در بازار مواجه خواهیم شد.

که برای حل این مشکل نیاز به افزایش 10 درصدی ظرفیت تولید استیک از سوی تولید کنندگان می باشد. کمبود میزان اسید استیک در بازار باعث ایجاد التهاب و بالا رفتن میزان قیمت این ماده می شود. که به دنبال آن نیز  محصولات مرتبط به این ماده  قیمتشان افزایش خواهد یافت. با افزایش 10 درصدی ظرفیت تولید استیک ، این التهاب به وجود آمده در بازار رفع شده و قیمت اسید استیک به صورت تدریجی کاهش می یابد.

همچنین با کاهش قیمت اسید استیک قیمت محصولات مرتبط به این ماده نیز کاهش خواهد یافت. در نتیجه با اجرایی شدن فرآیند افزایش 10 درصدی ظرفیت تولید استیک توسط تولید کنندگان ، افزایش موقتی قیمت این ماده و محصولات مرتبط به آن به روال عادی خود برگشته و از التهاب بازار به صورت چشمگیری کاسته خواهد شد.

از دیگر تاثیرات مثبت افزایش 10 درصدی ظرفیت تولید استیک می توان به افزایش تولید محصولات مرتبط اشاره کرد. کارخانجات و مصرف‌کنندگانی که از این محصول به‌عنوان ماده اولیه استفاده می‌کنند. به علت کمبود تولید و عرضه اسید استیک دچار مشکل شده و ظرفیت خطوط تولید خود را کاهش داده و یا به صورت موقتی تعطیل می کنند.

که با افزایش 10 درصدی ظرفیت تولید استیک ، کمبود این ماده در بازار جبران شده و تولیدکنندگان ظرفیت خطوط تولید خود و واحدهای تعطیل شده را به حالت قبلی برمی گردانند. که این مسئله باعث افزایش تولید کارخانجات داخلی و رشد شاخص های تولید داخلی خواهد شد.

 

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 60 لیتری

خرید اسید استیک 99 درصد با گالن 60 لیتری

 

 

منبع: https://fa.wikipedia.org/